PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce? › Re: Kto chroni pracodawce?
  • Data: 2002-05-09 13:08:25
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 May 2002 14:55:48 +0200, "Joanna" <l...@a...net>
    wrote:

    >Moglam ja zwolnic bez wypowiedzenia i wyplacic odszkodowanie, kosztowaloby
    >mnie to 3 miesieczna pensje. A tak 3 miesiace wypowiedzenia i 3 miesiace
    >odprawy.
    >Ale jestem cwana, prawda? No ale jako pracodawca z gory skazana jestem na
    >potepienie. Ludzie!!! czy wam sie ustroje pomylily???

    trudny temat poruszylas ;(.
    Co prawda nie znam sie na KP, ale kiedys szumno bylo o firmach, ktore
    byly zakladane - pozniej "bankrutowaly" i jakims cudem znowu
    powstawaly, wiem, ze zle moge proponowac (rzut okiem na siga), ale
    chyba przy bankructwie nie musisz nic placic, a zawsze mozesz zalozyc
    sobie druga firme - mozna czy nie?

    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ja: zaczne byc nieuczciwy i bede zyl