PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorepetycje › Re: Korepetycje
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Korepetycje
    Date: Tue, 26 Sep 2006 13:04:13 +0200

    W wiadomości news:efb038$3sq$1@inews.gazeta.pl Immona
    <c...@n...gmailu> pisze:

    > Wypada dodac, ze to sie nie dzieje liniowo. Istnieje taki poziom, na
    > ktorym nauczyciel ma dostateczna satysfakcje z zarobku i jego dalsze
    > zwiekszanie nie zwiekszy juz znaczaco zaangazowania czy wydajnosci
    > nauczyciela.
    Tak się dzieje chyba w każdym zawodzie. Uzyskanie subiektywnie
    wystarczającej satysfakcji finansowej powoduje ustąpienie jednego z
    najsilniejszych, o ile nie najsilniejszego motywatora.
    Wówczas można zostać filantropem. Można także zacząć się cofać.

    > W krajach rozwinietych sa stopniowo wprowadzane bardzo szczegolowe systemy
    > oceny nauczyciela - oparte, mowiac w skrocie, na mierzeniu ujednoliconymi
    > testami wiedzy i zdolnosci danej grupy uczniow na poczatku bycia uczonym
    > przez danego nauczyciela i po jakims okresie czasu lub na koniec.
    Z tego wynika, że jesteśmy krajem bardzo rozwiniętym. I to od wielu lat. Ten
    sposób oceny nauczyciela jest obecny w Polsce od tak dawna, że nawet nie
    wiem od kiedy. Tyle, że dotyczy dość wąskiej specyfiki nauczania
    indywidualnego.