PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-24 12:18:54
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > Nie, bo nie ma tu mowy o programie, ale o stronie *służącej
    > do wymiany linków z nielegalnym kontentem*. Nie jest to
    > narzędzie neutralne. Program do p2p jest neutralny,
    > ta strona nie jest.

    ???

    > Oczywiście można gładko wciskać, że to przecież użytkownicy
    > decydują jaki content rozpowszechniać przez taką stronę,
    > ale to jest właśnie typowe wciskanie, bo jak masz torrent
    > rozpowszechniany legalnie, to nie jego twórcy nie uciekają
    > się do publikacji na takich stronach. Mają albo swoje, albo
    > korzystają z bardziej renomowanych, sprawdzonych źródeł.

    Jakich ? Chyba właśnie takich

    > Użytkownicy nie potrzebują więc takich stron do
    > rozpowszechniania legalnej treści, bo ją już można
    > znaleźć i to stosunkowo łatwo.

    Strona jak strona. Nie widziałem i nie mam specjalnego powodu sądzić, że
    zawiera nielegalne treści i jeszcze właściciel to popiera. Gdzieś przecież
    te linki do treści trzeba publikować a że ogół chce kraść to tylko wskazuje
    na irracjonalność ochrony. Gdyby ludzie chcieli chronić oprogramowanie to by
    go powszechnie nie kradli. Jest oczywiście kwestia świadomości, ale skoro
    lud chce mieć taką to co tu się bawić w uszczęśliwianie, przecież i tak nie
    zrozumie.