PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-24 15:35:41
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrnhgn8sl.ip6.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > On 2009-11-24, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > [...]
    > Nie, bo nie ma tu mowy o programie, ale o stronie *służącej
    > do wymiany linków z nielegalnym kontentem*. Nie jest to
    > narzędzie neutralne. Program do p2p jest neutralny,
    > ta strona nie jest.
    Budujesz jakąś własną dziwaczną filozofię - program jest, strona nie jest...
    eee tam.
    Ani to sensowne, ani potrzebne.

    > Oczywiście można gładko wciskać, że to przecież użytkownicy
    > decydują jaki content rozpowszechniać przez taką stronę,
    > ale to jest właśnie typowe wciskanie, bo jak masz torrent
    > rozpowszechniany legalnie, to nie jego twórcy nie uciekają
    > się do publikacji na takich stronach.
    To, że nazwiesz coś wciskaniem niczego nie czyni. Korzystają z czego chcą i
    jak chcą. Nikt nikogo do niczego nie zmusza. Zresztą wciskanie kitu - jak
    już wykazałem - samo w sobie karalne nie jest.
    A w ogóle co ty nazywasz legalnym (w odróżnieniu od nielegalnego)
    terrentem??

    > Mają albo swoje, albo
    > korzystają z bardziej renomowanych, sprawdzonych źródeł.
    Znów ta dziwaczna filozofia. Te "renomowane" kiedyś nie były renomowane,
    tylko zwyczajnie nowe i mało znane.

    > Użytkownicy nie potrzebują więc takich stron do
    > rozpowszechniania legalnej treści, bo ją już można
    > znaleźć i to stosunkowo łatwo.
    Czy to fajne uczucie być przekonanym, że ma się wiedzę czego użytkownicy
    potrzebują, a czego nie?

    --
    Jotte