PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-24 15:51:00
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-24, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    [...]

    > Budujesz jakąś własną dziwaczną filozofię - program jest, strona nie jest...
    > eee tam. Ani to sensowne, ani potrzebne.

    Jaką znowu filozofię? Program to program. Strona to strona.
    Nie wiem czemu wszyscy w tym wątku zaczęli twierdzić, że program jest 'ok'
    skoro nikt się do tego programu nie przyczepiał.

    [...]

    > Znów ta dziwaczna filozofia.

    To nie filozofia.

    > Te "renomowane" kiedyś nie były renomowane, tylko zwyczajnie nowe i mało znane.

    Nieprawda. Nie rozumiesz po prostu. Zdarza się.

    > Czy to fajne uczucie być przekonanym, że ma się wiedzę czego użytkownicy
    > potrzebują, a czego nie?

    j/w. Nie rozumiesz i tyle.

    PS. Nie, nie będę wdawał się z Tobą w poważne dysputy w temacie o którym
    masz blade pojęcie, bo wszystko kontrujesz wyzywając od idiotów. Zostań
    już lepiej przy swoim prawie pracy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl