PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
  • Data: 2007-02-08 07:54:01
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > Re to: Tomek [Thu, 08 Feb 2007 08:14:12 +0100]:

    > Znam. Ale mało mnie to, moja rodzina siedziała wtedy za tą
    > drugą granicą, od wschodniej strony. A tam Hitlerowi średnio
    > jego zapędy wychodziły.

    Kira, pozwol ze Ci wyjasnie: Tomkowi chodzi o to zeby podziekowac Amerykanom
    za ekonomiczne zwyciestwo nad Niemcami, Rosjanom - za militarne, a Polakom -
    za nieudane powstanie Warszawskie.
    Nota bene: popatrz na te okazy. Sa to obywatele Nowej Europy - sasiadow za
    wschodniej granicy nazywaja per "ruski", a tych za zachodnia per "bauery".

    A.