PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
  • Data: 2007-02-08 09:21:32
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Romański wrote:

    > misiu pierzasty, jak ci sie cos nie podoba to do widzenia.
    >
    > po pierwsze, każdy nas ma wolność wypowiedzi - czy dlatego, że znalazł sobie
    > inny niż "tradycyjny" sposob na zycie to już nie pasuje do tej "tradycyjności" ?

    Dosyc juz tego, prosze. Dziekuje wszystkim, ktorzy staneli w mojej
    obronie, ale poziom tego ataku byl tak zalosny, ze nie bylo to potrzebne
    - pomijajac juz fakt, ze osoby uczestniczace w tej dyskusji nie maja
    zadnego rzeczywistego wplywu na moj dostep do polskiego usenetu.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533