PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
  • Data: 2007-02-08 08:12:37
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Aleksander Galicki [Thu, 8 Feb 2007 07:54:01 +0000 (UTC)]:

    > Kira, pozwol ze Ci wyjasnie: Tomkowi chodzi o to zeby
    > podziekowac Amerykanom za ekonomiczne zwyciestwo nad
    > Niemcami, Rosjanom - za militarne, a Polakom - za nieudane
    > powstanie Warszawskie.

    A. No dobra, ok: dzięki, chłopaki.

    A tak poważnie: mi tam w PL dobrze - a w każdym razie nie
    na tyle źle, żeby się stąd ruszać. Tylko to nie znaczy, że
    jak zdarzy mi się kiedyś sytuacja, w której tu wpierniczam
    suchy chleb, a gdzieś-tam bułkę z szynką - to będę się jakoś
    kurczowo tego kraju trzymać. Połowę życia spędziłam jeżdżąc
    po Świecie i nie czuję się jakoś szczególnie przyspawana do
    tej konkretnej szerokości i długości geograficznej.

    Sprawdziłam doświadczalnie, bardzo fajnie żyje się też np.
    we Frankfurcie, w Berlinie, w Londynie, na Węgrzech jako
    takich (przepiękny kraj swoją drogą), w Danii, w Kanadzie,
    w Rosji - a jak się człowiek uprze, to i w Egipcie czy tam
    innej Algierii. PL ma dla mnie tą zaletę, że jednak tutaj
    najdłużej funkcjonuję, w razie potrzeby finansowej mam ciut
    większe możliwości dorobienia jakiegoś grosza, tutaj mam
    rodzinę i znajomych. A w Zielonej Górze odpowiada mi klimat
    - w sensie lokalnej 'społeczności'; sprawdzałam z innymi,
    większymi miastami, i te mi nie pasowały.

    Lubię PL. Ale znacznie bardziej lubię jednak siebie. Tak
    że w razie takiej konieczności, większych dylematów
    związanych z przeprowadzką w inne miejsce nie będę miała.
    I to wsio...

    > Nota bene: popatrz na te okazy. Sa to obywatele Nowej Europy
    > - sasiadow za wschodniej granicy nazywaja per "ruski", a tych
    > za zachodnia per "bauery".

    A mogę sobie nawet być per "ruski", co mi tam ;-) Kompleksów
    na tle historii narodowości rodzinnych nie mam, a przejmowanie
    się wybrykami innych ludzi już dawno mi przeszło.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero