PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
  • Data: 2007-02-05 22:54:09
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek P. wrote:

    > Dnia 05-02-2007 o 22:58:38 Immona <c...@n...gmailu> napisał(a):
    >

    > Uczucia są irracjonalne. Mnie cieszy i podnosi na duchu (sprawdziłem)
    > przekraczanie granicy państwa polskiego po powrocie z zagranicznej
    > podróży, a także na przykład widok obskurnego dworca Poznań Główny po
    > wakacjach w Bieszczadach. Widok szpaleru kilkudziesięcioletnich lip na
    > mojej ulicy, gdy dawno ich nie widziałem.

    Jesli wracasz z Bieszczadow, to nie ma to nic wspolnego z patriotyzmem,
    tylko z "mala ojczyzna" sprowadzajaca sie do domu i najblizszych okolic.
    Powracanie do domu - miejsca, gdzie jestesmy zasiedziali i czujemy sie
    bezpiecznie i u siebie wywoluje zawsze te cieple uczucia niezaleznie od
    tego, na terytorium jakiego panstwa znajduje sie obecny dom. Ja juz
    zaczynam miec na widok Skytower podobne uczucie, jakie mialam na widok
    Dworca Glownego we Wroclawiu, bylabym tez wzruszona na widok okolic
    mojego dawnego miejsca zamieszkania w Niemczech.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533