PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wysyłać CV i LM??? › Re: Jak wysylac CV i LM???
  • Data: 2005-01-27 12:45:22
    Temat: Re: Jak wysylac CV i LM???
    Od: rafalm <spam_niusy1_spam@o_2.p_l_> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kanta napisał:

    > wiec lepiej chyba doc ;)

    no ja wlasnie ostatnio mialem taka sytuacje, w ogloszeniu chcieli
    dokumenty tylko w .doc a ja "niestety" :) nie posiadam takowych, wiec
    wyslalem w pdf, po tygodniu odezwali sie, ze jezeli chce wziac udzial w
    rekrutacji to musze przyslac w .doc, no to posiedzialem 2 godzinki i
    sklepalem cos niecos, odeslalem a oni juz sie nie odezwali

    to tak mysle ze mogli zagladnac do pdfa i nie zawracac glowy skoro i tak
    nie spelnialem wymagan

    pozdro
    rafalm