PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wysyłać CV i LM??? › Re: Jak wysyłać CV i LM???
  • Data: 2005-01-28 20:30:43
    Temat: Re: Jak wysyłać CV i LM???
    Od: "Janek" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam serdeczne
    >
    > 1)w ogloszeniu w prasie pojawila sie informacja, ze CV i LM nalezy
    > przeslac
    > na adres mailowy lub na adres siedziby. Zastanawiam sie czy ma to jakies
    > znaczenie jaka sie wybierze forme dostarczenia tych dokumentow???
    > Moze ktos z Was z doswiadczenia moze udzielic mi rady lub np. sam pracuje
    > jakiejs firmie HR, albo konorce personalnej?

    Wydaje mi sie, ze nie ma to wiekszego znaczenia. Jesli Twoje doswiadczenie i
    kwalifikacje odpowiadac beda pracodawcy to sie z Toba skontaktuje :)
    Wysylanie dokumentów aplikacyjnych mailem jest duzo tansze i szybsze. Jakis
    czas temu nie zastosowalem sie do sugestii zawartej w ogloszeniu i zamiast
    poczta tradycyjna cv przeslalem na adres email znaleziony na stronie www, a
    mimo to zaproszony zostalem na rozmowe kw.
    Poza tym z doswiadczenia wiem, ze jesli np. aplikacje wysylasz na ogólny
    adres mailowy firmy, to sekretarki przekazuja owe dokumenty do dzialu HR.

    > 2)W ogloszeniu nie prosili wyraznie o zdjecie, jak zatem sie zachowac?
    > Mozna wyslac CV ze zdjeciem czy moze lepiej nie??

    Jak juz ktos napisal, faktycznie ma to znaczenie w sytuacji, kiedy
    aplikujesz np. na stanowisko zwiazane z bezposrednia obsluga klienta,
    sekretarki, recepcjonistki etc.
    Jesli wyglad jest Twoim atutem to powinnas zalaczyc fotografie do aplikacji.
    Nie oszukujmy sie - ludziom z mila aparycja zyje sie lepiej i latwiej.
    Jezeli pracodawca stanie przed wyborem jednego z dwóch kandydatów o bardzo
    podobnych kwalifikacjach, z pewnoscia wybierze tego, który bardziej mu sie
    "spodobal"
    Od niedawna zajmuje sie rekrutacja. Osobiscie wole, kiedy w zyciorysie
    zamieszczona jest fotografia, daje to bowiem pelniejsze wyobrazenie o
    kandydacie.
    Ze wzgledu na specyfike branzy, wyglad nie ma jednak zadnego znaczenia.
    Podstawa, to dobrze napisane cv :)
    Pozdr
    J.