PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak teraz nalezy starac sie o prace w kurdystanie (tzn. polsze) › Re: Jak teraz nalezy starac sie o prace w kurdystanie (tzn. polsze)
  • Data: 2003-10-24 07:30:46
    Temat: Re: Jak teraz nalezy starac sie o prace w kurdystanie (tzn. polsze)
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzie, powiedzcie tylko o co wam chodzi??? Sama prawda w tym artykule,
    > szkoda ze poki co nikt w tym watku nie powiedzial, co nie tak napisano, jego
    > zdaniem. Ale oburzenia mnostwo. Walnac w stol i nozyce sie odezwa...

    Artykuł rzeczywiście prawdziwy. Sam kiedyś rekrutowałem do naszej firmy.
    Na 600 przysłanych nam CV, 550 było od osób, które w ogóle nie miały
    nic wspólnego z branżą, w której działamy. Ewidentnie były to osoby
    wysyłające CV wszędzie jak leci. Z dalszych 50, jakieś 40 CV było od osób,
    które wprawdzie miały coś wspólnego z branżą, ale nie posiadały
    wymaganych umiejętności. Po tej szybkiej selekcji CV zaprosiliśmy 10 osób
    na rozmowę. Dwie okazały się normalne inaczej, dwie nie miały wymaganych
    umiejętności mimo opisania ich w CV. Pozostałe 6 zatrudniliśmy, ale i tak
    okazało się, że jedna z nich - mimo rzekomego doświadczenia - w ogóle sobie
    nie radzi.

    W życiu pracowałem z różnymi osobami. Ciekawe, że znałem wielu
    wybitnych specjalistów z tytułami naukowymi, którzy jako pracownicy
    byli rzetelni i nie mieli postawy roszczeniowej wobec pracodawcy. Za to
    wiele miernot prezentowało taką postawę. Miernot, które owszem - pokończyły
    uniwersytety, ale przecież skończyć studia może każdy, kto braki w intelekcie
    nadrobi "kujonostwem".