PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak teraz nalezy starac sie o prace w kurdystanie (tzn. polsze) › Re: Jak teraz nalezy starac sie o prace w kurdystanie (tzn. polsze)
  • Data: 2003-10-24 20:08:26
    Temat: Re: Jak teraz nalezy starac sie o prace w kurdystanie (tzn. polsze)
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil napisał:

    > - nieprzychodzenie na rozmowy - normalna sprawa

    To mi się przypomniał wynalazek, jaki stosuje jedna z firm na granicy
    W-wy - nie czytają w ogóle podań, bo i tak zapraszając 200 osób,
    osiągają wskaźnik 25% [50 osób], które przyjdą - a te obrabiają wstępnie
    na miejscu.

    > - automatyczne odpowiadanie na wszystkie oferty bez zastanowienia czy to
    > pasuje - chleb powszedni

    To kwestia względna - do tego samego wora wpadają i ci, którzy wysyłają
    bez opamiętania i ci, którzy wg. siebie stanowią materiał na pracownika
    z ogłoszenia, a wg. pracodawcy, nie. Kiedyś np. miałem rozmowę w firmie
    - ogłoszenie maluśkie, wymagania w ogłoszeniu takież - nawet się
    okazało, że podpasowałem do firmy, tylko na ostatnim pytaniu się
    wyłożyłem - czy ma pan prawo jazdy [teraz już chyba mam, bo przez mgłę
    zdenerwowania usłyszałem w poniedziałek, że zdałem egzamin praktyczny
    ;)].

    > - slepa chec rozwoju - swietnie, tylko malo kto umie powiedziec co to dla
    > niego znaczy i w jakim kierunku

    Bo dla większości oznacza - kasę i pracę - takie piękne porady z
    notatnika HR, to były dobre, kiedy nie było takiego bezrobocia - teraz
    następna okazja może się trafić za pół roku. Osobiście nie piszę takich
    pięknych sformułowań w LM, ale rozumiem innych - taki jest wzór LM, taka
    jest strategia - mogę jeszcze dodać, że mimo "suchości" swoich LM,
    dostaję od czasu do czasu jakieś oferty [ale zawsze to ja jestem
    nieodpowiedni ;)] - na badania socjologiczne pt. - jaki wzór LM bardziej
    się podoba pracodawcy - chwilowo nie mam chęci, bo trudno oczekiwać,
    żeby pracodawca był ucieszony tym, że robię na nim badania ["jajca sobie
    z niego robię"].

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)