PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak teraz nalezy starac sie o prace w kurdystanie (tzn. polsze) › Re: Jak teraz nalezy starac sie o prace w kurdystanie (tzn. polsze)
  • Data: 2003-10-24 15:54:32
    Temat: Re: Jak teraz nalezy starac sie o prace w kurdystanie (tzn. polsze)
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bnakd6$e4f$1@opal.futuro.pl...

    > Artykuł rzeczywiście prawdziwy. Sam kiedyś rekrutowałem do naszej firmy.
    Na 600 przysłanych nam CV, 550 było od osób, które w ogóle nie miały
    nic wspólnego z branżą, w której działamy. Ewidentnie były to osoby
    wysyłające CV wszędzie jak leci. Z dalszych 50, jakieś 40 CV było od osób,
    które wprawdzie miały coś wspólnego z branżą, ale nie posiadały
    wymaganych umiejętności. Po tej szybkiej selekcji CV zaprosiliśmy 10 osób
    na rozmowę. Dwie okazały się normalne inaczej, dwie nie miały wymaganych
    umiejętności mimo opisania ich w CV.

    Trzeba było zatrudnić profesjonalną firmę doradczą. Dając ogłoszenie do
    gazety nigdzie na świecie nie możesz liczyć na to, że zgłoszą się do Ciebie
    sami idealni kandydaci. Nie możesz też liczyć na to, że ludzie poszukujący
    pracy tą metodą (wysyłaanie ogłoszeń wszędzie) będą omijać Twoje ogłoszenie,
    skoro je publikujesz. Nie rób problemu z tego, że musisz przeprowadzić
    wstępną selekcję i takie podania odrzucić.

    > Pozostałe 6 zatrudniliśmy, ale i tak
    okazało się, że jedna z nich - mimo rzekomego doświadczenia - w ogóle sobie
    nie radzi.

    To wasza wina jako firmy, że nie potrafiliście przeprowadzić skutecznej
    selekcji. Weryfikacja umiejętności kandydatów jest zadaniem osoby
    odpowiedzialnej za rekrutacje. Jeśli ktoś sobie "nie radzi", to jest to Wasz
    personalny.

    mangha