PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
  • Data: 2005-10-21 08:05:33
    Temat: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander Galicki" <c...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:4b2f.000000e7.43589e2f@newsgate.onet.pl...

    > Sadze, ze prawdziwiej byloby, gdybys napisal: nie rozni sie od innych
    > _mlodziezowych subkultur_. Ale juz od takiego Vienna Circle (tez kolko
    > zainteresowan) rozni sie dosc zasadniczo.

    Mam wrażenie, choć może mylne, że "subkultura młodzieżowa" to tautologia.
    Subkulturowość oznacza dla mnie bardziej hermetyczność i nienieprzenikalność
    dla poglądów i osób z zewnątrz. To chyba dosyć typowe dla młodzieży, prawda?
    Natomiast nie rozumiem, dlaczego koncentrowanie swoich pasji na kompach i
    nowoczesnych technologiach miałoby być domeną tylko i wyłącznie osób
    b.młodych?

    I dlaczego różni się od Vienna Circle?

    pozdr.
    m.