PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [
    From: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [
    Date: Fri, 21 Oct 2005 10:20:38 +0200

    >Użytkownik "Aleksander Galicki" <c...@p...fm> napisał w
    >wiadomości news:4b2f.000000e7.43589e2f@newsgat e.onet.pl...

    >Mam wrażenie, choć może mylne, że "subkultura młodzieżowa" to tautologia.

    Jesli ci chodzi o to, ze slowo "młodzieżowa" jest nadmiarowe, to niech tak
    bedzie, nie bede sie klocil.

    >Natomiast nie rozumiem, dlaczego koncentrowanie swoich pasji na kompach i
    >nowoczesnych technologiach miałoby być domeną tylko i wyłącznie osób
    >b.młodych?

    Bo ja mowilem o subkulturze geekow - ona jest przewaznie domena ludzi bardzo
    mlodych. Czesc moich zainteresowan tez odnosi sie do "komputerow", ale za
    geeka sie nie mam, bo zainteresowania, ktore potocznie przypisuja sie geekom
    (Manga, niewybredne sci-fi, gadzetomania), sa zenujace i infantylne.

    >I dlaczego różni się od Vienna Circle?

    "Po owocach ich poznacie".

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów