PracaGrupypl.praca.dyskusjeIrlandia - wypad na poszukiwania › Re: Irlandia - wypad na poszukiwania
  • Data: 2006-08-03 12:42:03
    Temat: Re: Irlandia - wypad na poszukiwania
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Clouddancer" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:eascf1$7ae$1@inews.gazeta.pl...
    > Jako ze wkurza mnie juz zajecie ktore wykonuje w kraju, mam pewien plan
    > polegajacy na tym zeby po rozpoczeciu roku akademickiego wziac urlop,
    > wsiasc
    > w niedziele w samolot do Dublina, i dac sobie czas do piatku na
    > znalezienie
    > zatrudnienia (na razie takiego zeby sie zalapac i miec na biezace zycie -
    > pracy z opcja oszczedzania pomysli sie po otrzasnieciu sie z pierwszego
    > szoku). Jezeli sie uda - zostaje, jezeli nie to wracam w piatek i w
    > poniedzialek stawiam sie po "urlopie" w pracy jakby nigdy nic.

> [...]
    Ma, nie wiem jak wprawdzie w IE, ale moj kolezka ostatnio bedac w UK w
    londku zdroju w ciagu tygodnia lyknal 4 rozmowy, z ktorych tylko jedna
    nagral sobie przed przylotem. Nie wiem jak w tydzien, ale mysle, ze w ciagu
    miesiaca mozna takowa spokojnie znalezc, ja tam na twoim miejscu wzialbym
    full urlop 26 dni, jesli masz, i mysle, ze w tym okresie juz znajdziesz
    robote.
    pozdr
    /p