PracaGrupypl.praca.dyskusjeIrlandia - wypad na poszukiwania › Re: Irlandia - wypad na poszukiwania
  • Data: 2006-08-06 07:51:28
    Temat: Re: Irlandia - wypad na poszukiwania
    Od: "forest" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zazwyczaj brakuje ludzi do pracy, bo wiekszosc
    > osob, ktore tu przyjezdza nie zna angielskiego.

    a ja czytałem opinie, że osób, które całkiem nieźle znają angielski,
    szczególnie w wakacje, przyjeżdża do
    Irlandii bardzo dużo - i to już nie te czasy, że z dobrym angielskim , po
    dwóch, trzech dniach poszukiwań dostawało się pracę za legendarne 5
    funtów/godzina; podobno Irlandcy i Angielscy pracodawcy mogą teraz przebierać
    w dziesiątkach CV, gdzie większość ofert to od naszych z Polski;

    ja sam nie wiem jaka jest naprawdę sytuacja - nigdy poza Poską pracy nie
    szukałem - moja kumpela wyjechała w lipcu do Anglii, nie do Londynu -

    bardzo duża konkurencja, bardzo dużo osób z Polski przyjechało szukać pracy,
    jej udało się znaleźć pracę, do której na piechotę dochodzi 2 godziny - bo
    autobus za drogi;