PracaGrupypl.praca.dyskusjeIrlandia - wypad na poszukiwania › Re: Irlandia - wypad na poszukiwania
  • Data: 2006-08-06 14:47:11
    Temat: Re: Irlandia - wypad na poszukiwania
    Od: "TS" <n...@e...no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "forest" <g...@w...pl> wrote in message
    news:5e53.00000010.44d59f7f@newsgate.onet.pl...

    > a ja czytałem opinie, że osób, które całkiem nieźle znają angielski,
    > szczególnie w wakacje, przyjeżdża do
    > Irlandii bardzo dużo - i to już nie te czasy, że z dobrym angielskim , po
    > dwóch, trzech dniach poszukiwań dostawało się pracę

    Oczywiscie masz racje, tyle, ze ja przyjelem za pewnik, ze osoba, ktora
    zaczela watek przyjedzie do Irlandii po wakacjach.
    No i ja tez nie twierdze, ze prace mozna znalezc w ciagu kilku dni.
    Ale nadal wydaje mi sie (byc moze mylnie), ze osoba z bardzo dobrym
    angielskim, jesli przyjedzie we wrzesniu-pazdzierniku to szanse na prace ma.

    pzdr,
    TS.