PracaGrupypl.praca.dyskusjeIrlandia - wypad na poszukiwania › Re: Irlandia - wypad na poszukiwania
  • Data: 2006-08-06 09:52:18
    Temat: Re: Irlandia - wypad na poszukiwania
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    forest wrote:

    > a ja czytałem opinie, że osób, które całkiem nieźle znają angielski,
    > szczególnie w wakacje, przyjeżdża do
    > Irlandii bardzo dużo - i to już nie te czasy, że z dobrym angielskim , po
    > dwóch, trzech dniach poszukiwań dostawało się pracę za legendarne 5
    > funtów/godzina; podobno Irlandcy i Angielscy pracodawcy mogą teraz przebierać
    > w dziesiątkach CV, gdzie większość ofert to od naszych z Polski;

    Na forach tematycznych az huczy na temat zapchania rynku, interesuje sie
    tematem.
    To juz ponad dwa lata otwarcia rynku, kto planowal, mial czas troche sie
    nauczyc jezyka.
    Dla specjalistow rynek UK/IE jest wciaz ciekawym miejscem, ale osoby ze
    slabym jezykiem i szukajace pracy "jakiejkolwiek" w tej chwili sa juz
    troche spoznione, w takich sprawach pionierzy, ktorzy mieli odwage
    jechac, zanim inni sprawdzili, zawsze spijaja smietanke.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)