PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac? › Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
  • Data: 2005-01-21 07:54:59
    Temat: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cspu6i$lb0$1@julia.coi.pw.edu.pl>, Wojciech Jaczewski wrote:
    > A czemu chcesz się uciekać do środków przymusu. Skoro jesteś taki
    > rewelacyjny, bo po studiach itd..., to pewnie jesteś 1000 razy wydajniejszy
    > od tych przyuczonych informatyków. Więc co to za problem konkurować na
    > wolnym rynku?

    Dokładnie. Skoro jednak są firmy które płacą te 5k na rękę, to co Ci
    (to nie do Wojtka, ale do przedpiścy - i ogólnie narzekających na "psucie
    rynku") przeszkadza się do nich dostać? Przecież wystarczy tylko umieć
    więcej od innych - a skoro uważasz się za tak dobrego, że 2k to dla
    Ciebie "śmieszne pieniądze", to nie rozumiem problemu...

    Ja ostatnio obserwuję jak moi co lepsi koledzy ze studiów urządzają się
    własnie w tego typu firmach: lucenty, motorole, intele i inne takie...
    Przy czym oni są naprawdę dobrzy - dla nich "licealista za 5PLN" nie
    jest żadną konkurencją. Ale do tego trzeba umieć trochę więcej niż tylko
    narzekać na "studentów psujących rynek"...

    > Każdy by chciał, aby wolny rynek panował wszędzie wokoło ale bynajmniej
    > nie w jego zawodzie.

    Hehe, bardzo dobre podsumowanie ;-)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH