PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac? › Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
  • Data: 2005-01-21 08:26:00
    Temat: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21.01.2005 Jarek Hirny <a...@h...pl> napisał/a:
    > Nikim? Widziałem już parę przypadków, gdy firma posiadała pięciu prawników,
    > z czego tylko jeden dysponował odpowiednią aplikacją i pieczątką; jego
    > główną pracą było podpisywanie tego, co napisali pozostali prawnicy.

    Czyli był niepotrzebny? Czyli koszty jego zatrudnienia (które, być może,
    były wyższe niż koszty zatrudnienia pozostałych) są winą RP(L)?
    Dochodzimy do sedna - takie przepisy, choćby wymuszające zatrudnianie
    "pieczątki" w firmach, zwiększają koszty => generują bezrobocie.

    pozdrawiam, offtopicznie
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    w sumie to masz sporo racji