PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac? › Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
  • Data: 2005-01-21 09:19:41
    Temat: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 21 Jan 2005 04:50:42 +0100, na pl.praca.dyskusje, Wojciech Jaczewski
    napisal(a):

    > A czemu chcesz się uciekać do środków przymusu.

    Z bardzo prostego powodu - skoro inni moga to i ja chce miec zapewniona
    taka oslone.

    > Więc co to za problem konkurować na wolnym rynku?

    Ze pracodawcy wola zatrudnic trzech mierniakow, miec non stop problemy, zyc
    w blogim, wynikajacym z ignorancji przeswiadczeniu ze dane jego firmy sa
    bezpieczne i kierowac sie jedynie kryterium ceny.

    Owszem pojawiaja sie przyklady firm ktore specjalistow zatrudniaja, ale
    zobacz ze sa to firmy z branzy - ilu adminow sa w stanie wchlonac firmy
    programistyczne?? Rynek tworza klienci spoza branzy a oni patrza na
    informatykow przez pryzmat kosztow bo nikt ich nie nauczyl ze trzeba
    patrzec na inne aspekty.

    > Każdy by chciał, aby wolny rynek panował wszędzie wokoło ale bynajmniej nie
    > w jego zawodzie.

    Nie jestem hipokryta - niech i inni maja swoje korporacje jak rzemieslnicy
    w niemczech.

    > Ja bym tego typu dążenia uzasadnił jedynie egoizmem i zawiścią w stosunku do
    > ludzi co studiów informatycznych nie skończyli a udało im się coś w tej
    > branży osiągnąć.

    ROTFL. Zawisc to ja owszem czuje ale do takich co psuja rynek stawkami 9
    PLN/h.

    Kyniu

    --
    _ __ _