PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac? › Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
  • Data: 2005-01-21 09:37:20
    Temat: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 21 Jan 2005 09:34:20 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Jarek Hirny
    napisal(a):

    > Ależ dlaczego? Ja to odbieram zupełnie odwrotnie.

    No to zle to odbierasz.

    > Pieczątkodawca się zawsze znajdzie

    Blad w rozumowaniu - juz sie korporacje prawnicze staraja by
    pieczatkodawcow nie bylo zbyt wielu i by ich zarobki trzymaly poziom.

    > natomiast dla pracodawcy to oni są ważniejsi -- w końcu na nich
    > spoczywaj zdecydowana większość merytorycznych działań.

    Pracodawca ma to zazwyczaj gdzies - jest dzial prawny i dzial prawny ma
    dzialac. Jak ma dzialac korpus bez glowy?

    > I, mam wrażenie, zarabiają znacząco lepiej, niż to przedstawiasz.

    To jesli takich znasz maja wyjatkowego farta.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    |__/