PracaGrupypl.praca.dyskusjeHumanista-informatyk › Re: Humanista-informatyk
  • Data: 2002-03-04 21:38:47
    Temat: Re: Humanista-informatyk
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 Mar 2002 23:02:08 +0100, "Excile" <d...@k...net.pl> wrote:

    [ciach...]
    >To by wygladalo tak:
    >Nieukonczenie studiow informatycznych na pewno powoduje trudnosci w
    >przekonaniu pracodawcy ze sie cos umie.
    Yepp
    >Z drugiej strony znajomosc informatyki pomaga bardzo w pracy humanisty:)
    >Pracujac za dawnych dobrych czasow w WP, jako redaktor musialem nieraz sam
    >sobie skaldac, naprawiac komputer:))
    Yepp!!!
    >Znajomosc informatyki poglebialem zawsze sam, doswiadczalnie. Nie wierze w
    >zadne kursy itp. Uwazam, ze jestem dobrym rzemieslnikiem i bede jeszcze
    >lepszy, gdyz prawie codziennie zdobywam doswiadczenie. (mam pod opieka siec
    >zlozona z ponad 150 kompow)
    Otoz to, bez obrazy - bedziesz tak dobry jak sie sam nauczysz (do
    pewnej granicy) - taki zawod i dotyczy to takze tych po studiach
    informatycznych, ale ze tzw. teorii raczej nie bedzie ci chcialo sie
    wkuwac byc moze ze kiedys ci jej zabraknie. Przykladem moze byc matura
    z polaka, IMHO nie jest po to abys znal literature (w kazdym razie nie
    tylko po to) ale przede wszystkim zebys umial sie wyslowic na pismie.

    Pzdr
    Limfo