PracaGrupypl.praca.dyskusjeHumanista-informatyk › Re: Humanista-informatyk
  • Data: 2002-03-06 18:33:03
    Temat: Re: Humanista-informatyk
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Mar 2002 13:45:28 +0100, "Chester EM"
    <c...@w...kki.net.pl> wrote:

    [ciach...]
    >Limfo a może odrobina racjonalizacji działań?
    >Krótki raport - zestawienie roboczogodzin pracy z winy usera i opis
    >zadań, które leżą z powodu nieuzasadnionych interwencji.
    >Jeśli macie w firmie system rozliczeń wewnętrznych między komórkami,
    >to pociągnij matołkowi SRW po budżecie i masz problem z głowy ;-)
    Pracuje w malej firmie z duza iloscia ukladzikow(srednia wieku bedzie
    ze 40lat). Probowalem i donosicielstwa ale po paru razach jak
    kierownictwo kazalo mi na to machnac reka i zrobic to "ten ostatni raz
    za niego" dalem sobie spokoj. Wszystko u nas sie da zrobic lecz
    jedynie metoda drobnych kroczkow. Najtrudniej bylo przekonac ludzi do
    tego ze komputer to tez maszyna (w dodatku glupia) a nie jakis potwor
    piekielny co urwie reke jak sie cos nie tak nacisnie. Pozatym od tego
    roku ew. podwyzki sa tez uzaleznione od tzw samoksztalcenia w
    dziedzinie obslugi najpopularniejszego z pakietow (z czego sie
    najbardziej ciesze). Efektem sa !!! pytania !!! jak wykonac to czy
    tamto.

    Pzdr
    Limfo