PracaGrupypl.praca.dyskusjeHumanista-informatyk › Re: Humanista-informatyk
  • Data: 2002-03-06 12:45:28
    Temat: Re: Humanista-informatyk
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> napisał w
    wiadomości news:3c850e35.2737872@news.dialog.net.pl...

    > Jestem bardzo cierpliwym czlowiekiem (k...mi jesli juz rzucam glownie
    > w powietrze a nie pod adresem) lecz na takie cus czlowiek traci
    > wszelka cierpliwosc.

    Limfo a może odrobina racjonalizacji działań?
    Krótki raport - zestawienie roboczogodzin pracy z winy usera i opis
    zadań, które leżą z powodu nieuzasadnionych interwencji.
    Jeśli macie w firmie system rozliczeń wewnętrznych między komórkami,
    to pociągnij matołkowi SRW po budżecie i masz problem z głowy ;-)

    Pozdrawiam

    Chester EM