PracaGrupypl.praca.dyskusjeHumanista-informatyk › Re: Humanista-informatyk
  • Data: 2002-03-05 15:10:01
    Temat: Re: Humanista-informatyk
    Od: "Marcin Jaskólski" <m...@n...zodiac.mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Odnosisz wrazenie. Sprobuj byc za dobry w stosunku do uzytkownikow, to jak
    > przyslowiowy palec podasz, a oni cala reke... Luzerom sie po prostu myslec
    > nie chce, to i informatykiem sie wyreczaja. Dojdzie do tego, ze beda od

    Jeśli piszesz z pespektywy admina, to mogę się z Toą zgodzić - wprawdzie
    jako admin nigdy nie pracowałem, ale i tak zdarzyło mi się w ramach pomocy
    użytkownikowi... dokładać papieru do drukarki. No comments.
    Natomiast w kwestii analizy, zresztą gdzie tam analizy, prostego
    projektowania, czy wyciśnięcia informacji w kwestii wymagań od systemu,
    niektórzy z moich kolegów wygadują dziwne rzeczy.

    Pozdrawiam,
    Marcin Jaskólski