PracaGrupypl.praca.dyskusjeHumanista-informatyk › Re: Humanista-informatyk
  • Data: 2002-03-05 18:39:54
    Temat: Re: Humanista-informatyk
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 05 Mar 2002 11:12:08 +0100, misman <m...@r...pl.niespam>
    wrote:

> [...]
    [ciach...]
    > Jesli nie chce mi sie grzebac pry silniku
    >auta (mimo iz potrafie) to jade do magika, place pieniadze bez szemrania, i
    >jestem czysty, zadowolony, i lzejszy o gotowke. I dlatego taki pan Zenio od
    >mechaniki tez ma z czego zyc. Takie podstawowe prawidla rynku.. A jesli pan
    >Zenio stwierdza, ze "na dzisiaj nie, moze byc za tydzien" - to albo sie na
    >to zgadzasz, bo wiesz ze rzeczony p. Zenio zna sie na swojej robocie - albo
    >jedziesz do pana Henia, badz pana Zdzisia badz pana Jozia.
    Otoz to jesli wykorzystam ta samochodowa paralele to niektorzy luserzy
    wymagaja od nas jezdzenia ich samochodami wpierajac nam ze to wina
    silnika, hamulca i czegos tam jeszcze. Kiedy sie im wielokrotnie mowi
    o tym ze auto ma 5 biegow i zeby robic z nich uzytek robia wielkie
    oczy ze zdziwienia ("alez ta technika poszla do przodu") a nastepnego
    dnia dalej jezdza na jedynce gdyz tak maja zapisane w zeszycie.

    No ale to IMHO nie jest najgorszy typ usera. Najgorszy jest taki co
    juz troche wie ( a wydaje sie mu ze juz wszystkie rozumy pozjadal)
    najczesciej prenumeruje chipa i z pasja instaluje wszystkie dema z
    plytek ktore mu w rece wpadna. Zeby cos odkrecic (bez kasowania mu
    wszystkiego) trzeba poswiecic sporo czasu a on stojac nad toba bedzie
    ci opowiadal jaki to jego szwagier jest boski i jak on to szybko by
    naprawil.
    Jestem bardzo cierpliwym czlowiekiem (k...mi jesli juz rzucam glownie
    w powietrze a nie pod adresem) lecz na takie cus czlowiek traci
    wszelka cierpliwosc.

    Pzdr
    Limfo