PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szacunek dla rekruta... › Re: Gdzie szacunek dla rekruta...
  • Data: 2005-01-29 13:25:53
    Temat: Re: Gdzie szacunek dla rekruta...
    Od: "miket" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > firma nie ma czasu wdawać się w bezproduktywne dyskusje

    To nie ma być bezproduktywna dyskusja. Boisz się poznać czyjąś opinię na
    własny temat, nie musisz o nią pytać.
    Wyobrażam sobie to chociażby w ten sposób.

    BANK: Dziękujemy że poświęciła nam Pani swój czas. Jednak z przykrością
    informujemy, iż nie zakwalifikowała się Pani do kolejnego etapu!
    MOJA: Czy mogłabym poznać powód tej decyzji?
    BANK: Oczywiście. Znaleźliśmy kandydatów którzy posiadają kilkuletnie
    doświadczenie na podobnym stanowisku./Miała Pani zbyt wysokie wymagania
    finansowe/Jest Pani idealnym kandydatem, ale centrala w ostatniej chwili
    zablokowała proces rekrutacji zewnętrznej.
    MOJA: Rozumiem, dziękuję bardzo za informację.

    30 sekund cennego czasu bankowca...to nie dyskusja...Odpowiedź banku
    niewiele mówi, ale jednak...

    pozdr!
    miket