PracaGrupypl.praca.dyskusjeFIRMA ADECCO › Re: FIRMA ADECCO
  • Data: 2004-09-19 16:55:58
    Temat: Re: FIRMA ADECCO
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeciez to jest po prostu smieszne - rola posrednika w takim wypadku
    > jest przeprowadzenie profesjonalnej rekrutacji (bo np. firma docelowa
    > nie ma wlasnego dzialu HR).

    tylko ze jest drobna roznica miedzy firma posredniczaca w zatrudnianiu na
    okres np. czasowy a taka w ramach outsourcingu ma za zadanie znalezc
    odpowiedniego kandydata na okreslone stanowisko (gdyz wlasnie firma X nie
    posiada dzialu HR, bo dla nich jest to nieplacalne) - wtedy sytuacja jest
    jasna, np. S&S bierze za te usluge najczesciej jednokrotnosc miesiecznego
    wynagrodzenia i po sprawie. z tego tez powodu, o czym sie nie mowi glosno,
    firmy takie szukaja zdecydowanie specjalistow za ktorych biora odpowiednio
    wysokie honorarium, a nie leszczykow po 700zl - taka jest smutna prawda

    a to o czym pisalem dotyczy glownie zatrudniania w ramach DG, gdzie np.
    Urzad Miasta zatrudnia biuro tlumaczen, a to z kolei zatrudnia tlumaczy -
    tylko mi nie mow, ze nie sa oni specjalistami w swojej dziedzinie, bez
    zadnego doswiadczenia. no chyba, ze mowa o studentach, ktorzy za groszowe
    kwoty przyjmuja zlecenia na ktorych sie nie znaja i robia za wielkich
    specjalistow, ale to juz temat na inny watek

    --
    dropzone