PracaGrupypl.praca.dyskusjeFIRMA ADECCO › Re: FIRMA ADECCO
  • Data: 2004-09-18 22:16:14
    Temat: Re: FIRMA ADECCO
    Od: "Harry" <H...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem kiedys na rozmowie u nich...

    wszystko w miare ładnie, dopóki nie chcieli mnie naciągnąc na umowe zlecenie
    i zatrudnienie u nich, tzn przez nich do firmy w której aplikowałem..

    Chcieli w łatwy sposób zarobić, mi dawac ochłapy a sobie smietanke z niby to
    całej pensji dla mnie przeznaczonej.

    Twierdzili ze takie są procedury rekrutacji, i nawet to ze jestem kandydatem
    spełniającym w 100% ich wymagania jest niczym, jesli sie nie zatrudnie przez
    addeco.

    Powiedziałem im ze z taką rekrutacją to mogą se przyjmować szczawików na
    staż, a nie ludzi z kilkuletnim doswiadczeniem i znajomością języków...

    Pusciłem śmiecha i se poszedłem.

    Wiele firm z rejonu wlkp zrezygnowało z ich usług, bo miałem w kilku
    przyjemnosc pracowac i niestety niewłasciwych ludzi im "rekrutowano".
    No, własciwych, bo godzili sie na głupie warunki i podpisywali kwity o umowe
    poprzez addeco... :/