PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmigracja - opinie › Re: Emigracja - opinie
  • Data: 2006-06-12 12:53:39
    Temat: Re: Emigracja - opinie
    Od: "Tom" <to> szukaj wiadomości tego autora

    "Immona" <c...@n...gmailu> wrote in message
    news:06061213103895@polnews.pl...

    > A moge Cie zapytac o motywy powrotu?

    Glowny motyw to brak zainteresowania angielskich pracodawcow z IT moja
    osoba. Szukalem i dalej szukam pracy jako IT wsparcie druga linia, albo
    asystent admnistratora czy cos podobnego. Myslaem ze jak skoncze angielski
    college bedzie latwiej ale nie jest, myslalem ze jak zdam jakies certy z
    microsoftu bedzie latwiej ale tez nie jest. Im wiecej papierkow zdobywam tym
    gorzej.Myslalem o studiach postgraduate od pazdzierniak ale doszedlem do
    wniosku ze kolejny papierek zdobede i dalej bede robil to co robie.Chyba
    musialbym nazwsko na np. Taylor zmienic. Wiec postanowielm wracac do PL.
    Obecna praca - mlodszy analityk (nic zwiazanego z IT) przestala miec dla
    mnie jaki kolwiek sens. Mam juz wystarczajaco dosc liczb, excela, accessa,
    wykresow, raportow, statystk, sprawozdan itp, w kolko to samo. Zero
    mozliwosci rozwoju i awansu chyba ze odjedzie analityk ale i tak przyjeliby
    jakiegos Anglikal niz dali to stanowisko Polakowi. I kolejna sprawa to w
    firmie w ktorej pracuje czuje ze inni wychodza z zalozenia: msz nie
    najgorsze stanowisko to siedz cicho.