PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem › Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
  • Data: 2005-06-21 08:30:01
    Temat: Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Jun 2005 09:00:35 +0200, VanVonVen
    <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> napisał:

    > To jeszcze rozwine watek o nastepujaca sytuacje.
    > Co z szeregowymi pracownikami zakladow produkcyjnych (i nie tylko).
    > Przeciez, gdyby nie mozna bylo sie z nimi skontaktowac, nie ukrywam, ze w
    > niektorych firmach bylaby ta sytuacja dosc nie ciekawa. Mam na mysli,
    > sytuacje, gdzie trzeba sciagnac pracownika wczesniej do pracy.
    > Zakladajac,
    > ze w firmie pracuje, dajmy na to 50 osob, firma powinna zakupic 50 pre-
    > paidow?

    Nie. Oszacować, iluosobowa grupa dostepnych nonstop jest niezbędna (bo na
    pewno nie 50) i zaproponować wybranym pięciu lub dziesięciu odpowiedni
    aneks do umowy. Ewentualnie, jeśli nie da się lub nie ma potrzeby
    wyznaczyć tych "kluczowych" - ogłosić wszystkim, że się szuka takich
    pięciu, którzy zobowiążą się być dostępni 24h na dobę (kwestia zachęt
    umowna).

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"