PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego wynagrodzenia sa tajne? › Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
    From: <s...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
    Date: Sun, 27 Aug 2006 13:55:21 +0200

    Użytkownik "delon" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:44f0b034$0$22594$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Nawet na grupie pl.praca.oferowana nikt nie podaje ile bada placic? Bardzo
    > rzadko podaja tez w prasie.A na rozmowach to jeszcze pytaja ile chce
    > zarabiac? W UK na odwrot-rzadko kiedy nie podaja. CZy nie czas
    ucywilizowac
    > te zwyczaje?

    Ja jak gdzieś idę w sprawie pracy to zawsze mówie ile chce. Przy kolejnych
    pracodawcach pytam o coraz więcej wraz z nabywanym doświadczeniem.
    Pracodawcy przeważnie boją się rozmawiać o wynagrodzeniu, wynika to z ich
    tchórzostwa i kombinatorstwa (ale to wynik naszej koszernej historii).

    Zdażają się osoby poważnie patrzące na sprawę pracy. Pytają się ile chce,
    oni mówią ile mogą dać i jakie są realne szanse, dodatkowo oddzwaniają
    osobiście i mówią o wynikach rekrutacji.

    Takie osoby cenię i szanuje. (Jak ktoś chce, na maila mogę przesłać kilka
    przykładów).

    WIĘKSZOŚĆ FIRM ogłaszających się na grupach pl.praca.oferowana i
    alt.pl.praca.oferowana to firmy z zagranicznym kapitałem chcące WYZYSKIWAĆ
    naszych rodaków za marne pare groszy. Zwykli oszuści chcący zagarnąć cały
    nasz czas.

    Praca obecnie, to nie tylko biuro czy fabryka, to także spotkania
    integracyjne, pracoholiczne (wymuszone przez pracodawce) siedzenie do późna
    oraz ciągły stres spowodowany presją od góry, oraz zadania które trzeba
    wykonywać w domu.

    Niech zagraniczny kapitał udławi się tymi marnymi groszami a wszystkich
    zachęcam do pracy na własny nieprzymuszony rachunek. Pracujesz kiedy chcesz
    i w jakim chcesz charakterze. Urlop sobie sam wybierasz. Ja tak robie i
    wychodze dużo ponad normę.

    Pozdrawiam.