PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego wynagrodzenia sa tajne? › Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
  • Data: 2006-08-27 17:14:40
    Temat: Re: Dlaczego wynagrodzenia sa tajne?
    Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    > Niech zagraniczny kapitał udławi się tymi marnymi groszami a wszystkich
    > zachęcam do pracy na własny nieprzymuszony rachunek. Pracujesz kiedy chcesz
    > i w jakim chcesz charakterze. Urlop sobie sam wybierasz. Ja tak robie i
    > wychodze dużo ponad normę.

    Tylko ze sa branze, ktorych nie da sie posmakowac w domu. Aby byc na
    topie trzeba miec kontakt z drogimi maszynami, urzadzeniami, rozlegla
    infrastruktura, przezyc kilka wiekszych awarii, brac udzial w
    unikatowych szkoleniach.
    Mysle np. o mechanikach projektujacych linie przemyslowe, inzynierach
    telekomunikacji, radiokomunikacji.

    Inna sprawa, ze wtedy takich fachowcow jest odpowiednio mniej i tutaj
    sprawa zatrudniania przybiera inny poziom - albo jest wysoki, albo go
    brak i firma pada. Dlatego zniwa na rynku pracy specjalistow zbieraja
    zagraniczne korporacje, ktore wiele lat dochodzily do wlasciwej kultury
    organizacyjnej.

    --
    Adam