PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzym sie rozni analityk.projektant od programisty? › Re: Czym sie rozni analityk.projektant od programisty?
  • Data: 2002-03-08 13:50:31
    Temat: Re: Czym sie rozni analityk.projektant od programisty?
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@p...onet.pl wrote:
    > moze porozmawiamy o tym jak szybko wspiac sie po tych stopniach:

    Jak tylko dusza zapragnie :)

    > ja programista bylem, teraz jestem anlitykiem systemowym.
    > ale wbrew skojazeniom nie zajmuje sie rysowaniem ani projektowaniem.

    Jak sama nazwa wskazuje projektant - projektuje, analityk - analizuje.
    Ja mam stanowisko "inzynier systemowy" - no i niech mi ktos powie co ja
    robie :) Podpowiedz: robie duzo roznych rzeczy z wielu dzialek.

    > marzy mi sie wykozystywanie UMLa w pracy.
    > moze jakies wskazowki ?

    To moze poszukaj pracy gdzie potrzebny jest projektant/analityk ze
    znajomoscia UMLa. Znajomosc UML to wg mnie bardzo wartosciowa sprawa.

    Pozdrowka
    Pawel