PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzym sie rozni analityk.projektant od programisty? › Re: Czym sie rozni analityk.projektant od programisty?
  • Data: 2002-03-11 13:56:45
    Temat: Re: Czym sie rozni analityk.projektant od programisty?
    Od: "macso" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z pozwoleniem na prace to zalezy. Jezeli masz okreslone umiejetnosci i
    mozna prosic jakies strony dla "specjalistow" (nie wiem czy sie lapie, z
    tego
    co piszesz/zrozumialem to nie, ale zobaczyc mozna ile mi brakuje ;)
    dzieki za wszystkie odpowiedzi
    Lukasz

    Witam,

    To zalezy czym sie zajmujesz. Portali z ofertami pracy jest mnostwo i
    zazwyczaj kazda branza ma swoje wyspecjalizowane servisy.

    Przejdz sie na angielska wersje Google http://www.google.co.uk/
    zaznacz opcje Search pages from the UK i pobaw sie haslami "jobs" ,
    "vacancies", "career" etc - powinienes dostac calkiem sporo adresow, do
    wyboru do koloru. Mozesz ewentualnie zawezic poszukiwania podajac nazwe
    swojej branzy.

    Pozdrowienia