PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzym sie rozni analityk.projektant od programisty? › Re: Czym sie rozni analityk.projektant od programisty?
  • Data: 2002-03-08 13:47:58
    Temat: Re: Czym sie rozni analityk.projektant od programisty?
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm... to jakie tzreba skończyc studia żeby byc analitykiem lub projektantem?
    > bo programistą to wiadomo jakie :)

    Nie wiem jakie masz na mysli, ale do projektowania to moze informatyk.
    Ja konczylem na AGH w Krakowie.

    Analityk natomiast czesto zalezy bardzo od systemow jakimi sie zajmuje,
    tak wiec analitykiem systemow typu ERP, MRP i podobnych moze byc ktos z
    wyksztalceniem ekonomisty w dziedzinie zarzadzania. Do systemow
    finansowych ekonimista-finansista. I tak dalej. Nie koniecznie musi to
    byc informatyk. UMLa wymyslono m.in. po to, zeby ulatwic komunikacje
    pomiedzy informatykami z innymi osobami uczestniczacy w procesie budowy
    systemu.

    Pawel