PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-01 21:19:15
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: "Krzysztof Kuczek" <q...@b...ds5.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej Podlej ;)

    Bardzo mnie rozbawił twój post. Przecież nas prawie w tym samym czasie
    wyrypali ze studiów (przepraszam Ty zrezygnowałeś ;) ), ja jednak pomimo
    tego, ze pracuje w jednej z największych firm na świecie i zarabiam trochę
    nie twierdze, że studia są do dupy, i nie neguje tak wszystkiego. W tym roku
    może mi się uda je nawet skończyć, tym razem już z dyplomem :). Zdaje sobie
    sprawę, z tego ze 80% wykładowców to dyletanci (nieraz chamscy), a ich
    wiedza nie jest poparta żadnym doświadczeniem, z tego że jest chamówa na
    uczelni i traktują cię nieraz gorzej niż norma przewiduje. Ale spójrz na to
    z innej strony. Na studiach jednak można się czegoś nauczyć, są tam ludzie
    którzy naprawdę coś wiedzą i chcą się tym z tobą podzielić (jeśli tylko ty
    chcesz). Poza tym nawiązujesz wiele kontaktów itp. Itd. Zastanów się czy nie
    siedział byś teraz w naszym małym miasteczku, gdybyś nie wyjechał do Krakowa
    na studia? No powiedz jak by było tylko szczerze ;). Wiesz twoja postawa
    przypomina mi bardzo postawę prezentowaną nieraz np. przez ludzi którzy
    wyjechali z Polski bo nie potrafili się tutaj zrealizować. Teraz za wszelką
    cenę bronią swojej decyzji którą kiedyś podjęli.

    Cieszę się, że CI się dobrze wiedzie, nawet bez studiów. Studiowanie nie
    jest konieczne, jednak wiele daje, jeśli tylko potrafisz z tego skorzystać.

    Pozdrówka

    Krzysiek

    PS
    wiesz, że są nadal świecące kropki na lampie w 414 :)