PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to szansa dla mnie? › Re: Czy to szansa dla mnie?
  • Data: 2005-01-09 16:03:14
    Temat: Re: Czy to szansa dla mnie?
    Od: Michał <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No cóż... Widocznie niewłaściwie dobierasz znajomych. No, chyba że chcesz
    > na
    > serio bronić tezy, że towarzystwo niekończące studiów jest bardziej
    > intelektualne niż kończące.

    Hmm tak sobie pomyślałem... i w sumie dobra znajoma która jest po studiach
    zaocznych kier. "informatyka" i właściwie jej wiedza jest zerowa. Tzn.
    mniej-więcej taka jak w miarę kumatej osoby która kupiła sobie komputer i ma
    go przez jakiś czas... mówi że na studiach "tworzyliśmy strony www, ale i
    tak z tego nic nie pamiętam" :). Zresztą różni nauczyciele informatyki też
    kończyli takie szkoły... i wiem jaki jest ich poziom. Wiem że ja niechce ani
    taki być, ani tak być sposrzeganym.

    Ale zaś z drugiej strony ostatnio rozmawiałem z magistrem po studich
    dziennych, ukończonych jakieś dwa lata temu... mówie że ostatnio bawię się
    tworzeniem midtletów na telefon. A ten zrobił dziwną minę i się pyta
    "tworzeniem czego?".

    > Jest jeszcze taka możliwość, że tak intelektualnie wyrastasz ponad
    > otoczenie, że i w PANie czułbyś się jak między prostakami. W takim
    > wypadku -
    > niestety, nie ma dla Ciebie ratunku. Będziesz samotną wyspą w prostackim
    > tłumie.

    Heh, ja napisałem trochę "ostro", Ty dyskusję "doprawiłeś" i wyszło co
    wyszło... o tym że na intelektualne życie też potrzeba kasy wiem, bo kina,
    teatry czy nawet książki (choćby te informatyczne) za darmo nie są...

    Ja wcale się nie wywyższam i doceniam innych.