PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to szansa dla mnie? › Re: Czy to szansa dla mnie?
  • Data: 2005-01-09 14:46:49
    Temat: Re: Czy to szansa dla mnie?
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:crra0f$n6n$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko gdzie na studiach intelektualne towarzystwo? Znam wielu studentów,
    > dziennych także, i to... prostaki :)

    No cóż... Widocznie niewłaściwie dobierasz znajomych. No, chyba że chcesz na
    serio bronić tezy, że towarzystwo niekończące studiów jest bardziej
    intelektualne niż kończące.
    Jest jeszcze taka możliwość, że tak intelektualnie wyrastasz ponad
    otoczenie, że i w PANie czułbyś się jak między prostakami. W takim wypadku -
    niestety, nie ma dla Ciebie ratunku. Będziesz samotną wyspą w prostackim
    tłumie.

    Sigurd