PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to szansa dla mnie? › Re: Czy to szansa dla mnie?
  • Data: 2005-01-09 12:50:24
    Temat: Re: Czy to szansa dla mnie?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:crr8k7$i9k$1@inews.gazeta.pl...

    > Heh, tylko takie życie bez rozrywki to fatalna sprawa :(.

    Jesli Cie kreci temat studiow, brak rozrywek nie jest bolesny, a najlepsza
    rozrywka jest dobre, stymulujace intelektualnie towarzystwo, a nie wydawanie
    mnostwa kasy w eksluzywnych lokalach :)

    Na drugim roku, na
    > studiach dziennych, 3 godziny dziennie głuchł bym w starym autobusie a
    > siedział przed starym monitorem na dziadowskim krześle, a na studiach
    > notowałbym sobie notatki na karteczkach których i tak bym nigdy nie
    > przeczytał.
    > Brak kontaktu z zaawansowaną technologią i nowymi rzeczami jest zgubny.
    > Brak rozrywki też.

    Na studiach dziennych masz duzo mozliwosci kontaktu z zaawansowana
    technologia - moze nie w samym ich programie, ale przez kola naukowe,
    praktyki... Jakos znajomi, ktorzy pracuja w IT, sa wszyscy po dziennych i
    ukonczyli je bedac na biezaco z tymi technologiami, ktore wybrali. A
    niektorzy przez studia utrzymywali sie za 800/ms.

    > A w drugim roku w pracy... być może, w starej bo kilkunastoletniej
    > limuzynie, która przynajmniej będzie się jakoś prezentować. Na laptopa też
    > zarobię.
    > Będę miał jakiś znajomych, którzy coś robią... być może załapie nowe
    > zlecenia na WWW, być może rozkręcę jakiś całkiem nowy interes?

    Powiem teraz na powaznie:
    Jesli Cie zadowalaja zlecenia i uwazasz, ze dasz rade z tego zyc (w
    tworzeniu www konkurencja jest coraz wieksza), czujesz sie na silach zalozyc
    studio interaktywne czy inna firme i odniesc z nia sukces na tym coraz
    bardziej zapchanym rynku - to ok. Natomiast jesli czujesz sie intelektualnie
    na silach na cos wiecej niz robienie www, to idz na te studia i badz dobry,
    bo to Ci otworzy droge do wielkich firm z branzy IT, ktore dobrze placa i w
    ktorych sa mile warunki pracy i duza stabilnosc zatrudnienia. A tam bez
    studow ukonczonych z przyzwoitymi wynikami nie zatrudniaja.

    Na znajomosci mozna bardziej liczyc w przypadku studiow dziennych -> wiecej
    czasu sie spedza z ludzmi i co najmniej niektorzy z nich gdzies wyleca "do
    gory" :)

    I.