PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy się w to pchać? › Re: Czy się w to pchać?
    From: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.lang.delphi,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy się w to pchać?
    Date: Fri, 23 May 2003 13:07:32 +0200

    Kiedyś przerabiałem pewien program, który pozostawił mój poprzednik.
    Przegryzienie się zajęło mi 2 miesiące, z tym, że rzeczy, które sam musiałem
    dorobić, praktycznie nie ingerowały w to, co już było - głównie chodziło o
    jakieś raporty, zestawienia (baza danych). No i miałem z nim jako taki
    kontakt. Tu jest trochę inaczej. czy myślisz, że wyjściem byłoby
    zastrzeżenie, że nie odpowiadam za błędy pozostawione przez poprzedniego
    autora programu? Osobiście wolałbym napisac swój program, który robiłby to
    samo, co ten, który mam przerabiać. No ale mój szef ubzdurał sobie, że w 2
    tyg. ma to byc gotowe. Dla mnie jest to nierealny czas na wypuszczenie
    finalnego produktu...

    Jakub