PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy się w to pchać? › Re: Czy się w to pchać?
  • Data: 2003-05-23 20:17:57
    Temat: Re: Czy się w to pchać?
    Od: krolikbest <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    ja dorabiam w mojej firmie "różne takie" formatki z zestawieniami
    SQLowymi do istniejącego programu
    bazodanowego. Jest to wygodna robota, bo nie grzebię w kodzie tylko
    "jadę" po obcych strukturach tablic, kluczach itp. Raz przebijałem się
    przez obcy kod. I nie chciałbym więcej tego mieć. Jeśli człowieka
    poznajesz po liniach papilarnych to programistę po kodzie. Sam mam styl
    który przekazał mi ktoś mądzejszy i doświadczony a życie nauczyło jednej
    rzeczy - KOMENTARZE! Mówię to po to, że jeśli nie ma żadnych
    komentarzy, opisów a kod jest długi to dla mnie są dwa wyjścia
    1. nie brać się za to
    2. brać na warunkach
    2.1. kod przerabiam wg swojego stylu i jest moją właśnością
    2.2. pliss o więcej czzasu a zobaczy pan Panie Zleceniodawco cudo nie z
    tej ziemi

    z poważaniem

    krolikbest