PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy mimo ciąży pracodawca może mnie zwolnić??? › Re: Czy mimo ciąży pracodawca może mnie zwolnić???
  • Data: 2002-06-21 15:49:26
    Temat: Re: Czy mimo ciąży pracodawca może mnie zwolnić???
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "magda" <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:aevf6o$dqa$1@news.gazeta.pl...

    > acha - odpowiadam na pytanie poprzednie: nie wiem, w którym mogę być
    tygodniu
    > ciąży, ale na pewno na samym początku...Może w 2 albo 3 tygodniu.
    > Jakie to ma znaczenie, skoro mam umowe na czas nieokreślony?

    Ma znaczenie, bo formalnie potrzebne jest zaświadczenie od ginekologa że
    jesteś w ciąży. Zaświadczenie powinnaś dać do kadr i powiadomić
    przełożonego, wtedy nie możesz byc zatrudniana w nadgodzinach i w godzinach
    nocnych (3 zmiana).
    Dyscyplinarnie możesz byc zwolniona jeżeli dasz do tego bardzo mocne powody,
    tak że pracodawca bedzie w stanie udowodnic w Sądzie Pracy ciężkie
    naruszenie.

    Wiesiek