PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy mimo ciąży pracodawca może mnie zwolnić??? › Re: Czy mimo ciąży pracodawca może mnie zwolnić???
  • Data: 2002-06-25 05:57:52
    Temat: Re: Czy mimo ciąży pracodawca może mnie zwolnić???
    Od: "ToGa" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad 'kaspy' Palczynski wrote:

    | Zauwaz ze pracownik jest po to zeby pracowac, a nie tylko odbierac
    | pensje. Policz sobie koszty zatrudnienia i przeszkolenia nowego
    | pracowanika.

    Żadnego nowego pracownika nie było i nie będzie. Wręcz przeciwnie!

    | W taki sposob przez roznych zlodziei i kombinatorow, traca ludzie
    | ktorzy chca uczciwie pracowac i zarabiac pieniadze.

    Dopóki są takie przepisy jakie są to nie masz prawa nazywać ludzi, którzy z
    nich korzystają złodziejami!

    Jeśli państwo chce płacić to płaci, wybierz partię, która obnizy podatki i
    zlikwiduje tysiące zasiłków i masz spokój. A dzięki temu, że kobieta miała
    płatne 100% na zwolnieniu to jej koleżanka utrzymała się w pracy. I ani
    jedna ani druga nie jest złodziejką, tylko państwo które okrada wszystkich
    wokół po to aby siebie utrzymać i nagrodzić wybranych wg własnego uznania.