PracaGrupypl.praca.dyskusjeCos o web designerach... › Re: Cos o web designerach...
  • Data: 2002-11-08 11:53:44
    Temat: Re: Cos o web designerach...
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Wroblewski <c...@a...waw.pl> napisał(a):

    > Dostrzeglem dzis ogloszenie o pracy i... przepraszam, ale nie moglem sie
    > powstrzymac... i musialem napisac...
    >
    > == begin quote ==
    > Firma prowadząca dwa serwisy internetowe poszukuje zdolnego, ambitnego i
    > dyspozycyjnego pracownika znającego: html. php, mysql, java. Przyjęta osoba
    > będzie współpracowała z naszym głównym webmasterem a do jej zadań będzie
    > nalażało rozwijanie serwisu, obsługa klientów, programowanie, ( i wszystkie
    > inne czynności jakie wykonuje się w małej, ale prężnej firmie).
    >
    > Warunki: umowa o pracę na pełny etat.
    > miejsce pracy: centrum Warszawy
> [...]

    Przecież tymi sprawami rządzi rynek pracy. Problem jest taki, że po gorączce
    internetowej sprzed kilku laty i upadku wielu firm, na rynku jest duża podaż
    specjalistów znających te zagadnienia. Poza tym zagadnienia: html, php, mysql
    czy java to nie są jakieś straszliwe i unikalne umiejętności. Każdy osoba,
    która otarła się internety i inne WEBY to takie umiejętności posiada.

    Osobiście to z tego ogłoszenie mam inne odczucia niż ty. Według mnie, to
    firma po prostu wie dokładnie kogo potrzebuje i ile taka praca jest warta.
    Jest to przykre dla osób chętnych na takie stanowiska, ale taki jest teraz
    rynek.