PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo mi radzicie (programista Oracle) › Re: Co mi radzicie (programista Oracle)
  • Data: 2002-03-21 09:37:28
    Temat: Re: Co mi radzicie (programista Oracle)
    Od: slawek <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oracle odstrasza cena wiele firm. Jezeli maja wydac na sama baze 5 - 7
    > tysiecy nie jest zachecajace.
    > Sa alternatywy w postaci SQL Servera oraz darmowych baz ktore w srednje
    > wielkosci firmach sprawdzaja sie z powodzeniem.
    >
    > Sadze ze duze bazy dedykowane sa dla duzych firm a one nie wspolpracuja z
    > firmami malymi ( a tymbardziej jedno osobowymi ).
    >
    > CU Janet,
    >
    > ps.: mozesz zlapac jeden , dwa kontrakty na ORACLEa ale co pozniej ?!

    wszystko sie zgadza, ale ci duzi tez od czegos zaczynali.
    poza tym mozna chyba swiadczyc swoje uslugi wlasnie tym duzym firmom.
    pewnie w praktyce to wszystko nie wyglada tak rozowo, chociaz nie wiem.
    z drugiej strony przesiadanie sie na inna baze i zaczynanie jakby od poczatku
    nie za bardzo mi sie usmiecha (podstawy sa pewnie takie same, ale nie mialbym
    zadnego doswiadczenia w pracy z taka baza, a to jest najwazniejsze)
    prosze o opinie.
    Slawek