PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo mi radzicie (programista Oracle) › Re: Co mi radzicie (programista Oracle)
  • Data: 2002-03-21 12:26:36
    Temat: Re: Co mi radzicie (programista Oracle)
    Od: slawek <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W średnich firmach, które używajš Oracle'a można się załapać jako "dochodzšcy"
    > administrator, czyli taki, co wpada do firmy, jak coś trzeba zrobić (kopię bazy,
    > raport "na wczoraj", zoptymalizować wydajność, wygrzebać z bazy fakturę od pana
    > Wiesia z 1996 roku itp.).

    a dochodzacy developer - czy srednie firmy, ktore uzywaja Oracle, a ktorym
    na przyklad skonczyla z dostawca aplikacji umowa odnosnie zmian w tejze aplikacji,
    nie zatrudniaja takich malych firm do modyfikacji istniejacego oprogramowania
    (modyfikacja/nowe formatki/raporty/procedury pl/sql)
    sorrki, ale nie wiem za wiele na ten temat.
    no i zasadnicze pytanie, czy duze firmy nie zatrudniaja podwykonawcow
    do realizacji swoich projektow?
    Slawek